Uzupełnij formularz w celu rezerwacji lekcji testowej usługi dopasowanej pod Twoje potrzeby.
Nie, pierwsza lekcja próbna jest zupełnie za darmo. Przed lekcją próbną nie podpisujemy żadnej umowy, a klient ma pełne prawo do nie podjęcia współpracy.
Tak, druga lekcja próbna z innym nauczycielem jest także za darmo.
Jest dla nas bardzo ważne aby uczeń oraz nauczyciel nadawali na tych samych falach. Jeżeli za pierwszym razem się nie udało to klient ma prawo spróbować ponownie.
Tak, jeżeli uczeń chce podjąć z nami współpracę jest zobowiązany do podpisania umowy oraz przelania środków za pierwszy miesiąc zgodnie z umową.
Klient ma jednak prawo do rezygnacji w dowolnym momencie z zachowaniem terminu wypowiedzenia umowy.
Nie, pierwsza lekcja jest zawsze darmowa. Niezależnie czy klient zdecyduje się na współpracę czy też nie.
Nie, lekcja próbna jest zupełnie niezobowiązująca i darmowa. Jeżeli klient nie zdecyduje się na współpracę po prostu uprzejmie się żegnamy.
Nie, wymagana jest regularność zajęć. Minimum raz w tygodniu po 60 minut.
Rozumiemy jednak że czasem (szczególnie dorośli) uczniowie pracują w trybie dwu-tygodniowym. W takim momencie wyjściem mogą być dwa zajęcia po 120minut w miesiącu.
Umowę można rozwiązać w dowolnym momencie z zachowaniem 30dniowego terminu wypowiedzenia.
Oznacza to że po wypowiedzeniu umowy należy jeszcze uczęszczać na zajęcia przez kolejne 30dni.
Płatności dokonujemy poprzez panel klienta na którym widnieje aktualne saldo oraz stan rozliczeń.
Pełen harmonogram zajęć oraz system płatności znajduje się na naszym systemie dostępnym dla klientów w formie przeglądarkowej oraz mobilnej (aplikacja mobilna)
Preferencyjnym i najwygodniejszym sposobem, który wybierają nasi klienci jest wybór szybkich płatności poprzez Bank bądź BLIK z poziomu aplikacji mobilnej.
Tak, przewidzieliśmy dwa typy rabatów.
Rabat za płatność z góry – Jeżeli klient decyduje się na zapłatę za cały semestr bądź rok z góry wystawiamy mu fakturę imienną (bądź na firmę) i prosimy o przelew tradycyjny. Dzięki temu centrum edukacji nie płaci prowizji za transakcje, a klient cieszy się rabatem od całości.
Rabat familijny – Jeżeli klient uczęszcza regularnie na więcej niż 3 spotkania w tygodniu (min. 60minut każde). „Klientem” jest rodzina, czyli wszyscy członkowie gospodarstwa domowego, którzy rozliczają się wspólnie pod jednym kontem opiekuna. Oczywiście jeżeli jeden uczeń realizuje taką ilość godzin także otrzyma rabat.